Våre skribenter har lang journalistisk erfaring innenfor IT og teknologi-sektoren. Kombinert med kommersiell teft og sterke distribusjonflater vil vi sørge for at vi får budskapet ditt foran de riktige leserne.
Native Advertising er betalt innhold som er kledd i publikasjonens drakt og som føyer seg naturlig inn i den redaksjonelle lesebanen. Artiklene vil få den samme eksponeringen som redaksjonelt innhold får på våre flater, og vil også fases nedover forsiden på samme måte som alt annet innhold.
Artiklene er også tydelig merket slik at leseren ikke skal være i tvil om at innholdet er kommersielt.
Native Advertising og bør appellere til de samme leserne som det redaksjonelle innholdet gjør. Godt innhold er derfor kjernen av en god Native Advertising-kampanje.
Våre skribenter har lang journalistisk erfaring innenfor IT og teknologi-sektoren. Kombinert med kommersiell teft og sterke distribusjonflater vil vi sørge for at vi får budskapet ditt foran de riktige leserne.
Å skrive om teknologi på en engasjerende og forklarende måte som skaper god kommersiell effekt er en kunst i seg selv som svært få behersker. Derfor er 90% av alt Native-innhold distribuert på tu.no eller digi.no produsert av våre egne teknologiskribenter.
Du kan også distribuere egenprodusert innhold, men da med tydelige retningslinjer fra oss slik at native-innholdet speiler vårt løfte til leserne; at det kommersielle innholdet skal ha minst like høy relevans og nytteverdi som Teknisk Ukeblad- og Digis redaksjonelle innhold.
Det å forstå målgruppens motivasjoner og frustrasjoner er i sentrum for å utvikle en strategi. Kommunikasjon er grunnlaget og tekniske digitale verktøy er fartøyet. Vi hjelper deg fra idé til utførelse.
Innhold er vår kjernekompetanse. Vi hjelper deg å finne ut hvordan ditt budskap kommer best frem. Enten det er gjennom video, bilder, artikler eller rene tekstproduksjoner.
Digital reklame kan være så mye. Vi spesialiserer oss på Facebook Ads, LinkedIn Ads og Google Ads. Sammen kan vi sette opp, monitorere og optimalisere annonser på de flatene som gir høyest effekt for dere.
Konkurransen om de beste ingeniørene og teknologene er beinhard. For å nå ut til de beste kandidatene, som ofte har det veldig godt i jobben de allerede har, må du kommunisere til de på en måte som er naturlig i kanalen de befinner seg i.
Bli en tankeleder. Vårt Brand Story-produkt gir din bedrift en mulighet til å publisere egne tekster på TU.no eller Digi.no. Sett dagsorden og få ut budskapet med ubegrenset publisering.
Native Advertising er vårt kjerneprodukt. Få en artikkel publisert høyt oppe på enten Tu.no eller digi.no. Vi produserer gjerne artikkelen for deg - og sørger for at innholdet er relevant, informativt og interessant for våre lesere.