Native advertising

Vi binder forretningsforståelse sammen med markedsføring og historiefortelling.

Våre skribenter har lang journalistisk erfaring innenfor IT og teknologi-sektoren. Kombinert med kommersiell teft og sterke distribusjonflater vil vi sørge for at vi får budskapet ditt foran de riktige leserne.

Hva er Native Advertising?

Native Advertising er betalt innhold som er kledd i publikasjonens drakt og som føyer seg naturlig inn i den redaksjonelle lesebanen. Artiklene vil få den samme eksponeringen som redaksjonelt innhold får på våre flater, og vil også fases nedover forsiden på samme måte som alt annet innhold.

Artiklene er også tydelig merket slik at leseren ikke skal være i tvil om at innholdet er kommersielt.

Native Advertising og bør appellere til de samme leserne som det redaksjonelle innholdet gjør. Godt innhold er derfor kjernen av en god Native Advertising-kampanje.

Kom i gang

Helt på topp hos Tu.no eller Digi.no

Våre skribenter har lang journalistisk erfaring innenfor IT og teknologi-sektoren. Kombinert med kommersiell teft og sterke distribusjonflater vil vi sørge for at vi får budskapet ditt foran de riktige leserne.

Å skrive om teknologi på en engasjerende og forklarende måte som skaper god kommersiell effekt er en kunst i seg selv som svært få behersker. Derfor er 90% av alt Native-innhold distribuert på tu.no eller digi.no produsert av våre egne teknologiskribenter.

Du kan også distribuere egenprodusert innhold, men da med tydelige retningslinjer fra oss slik at native-innholdet speiler vårt løfte til leserne; at det kommersielle innholdet skal ha minst like høy relevans og nytteverdi som Teknisk Ukeblad- og Digis redaksjonelle innhold.

Kom i gang
Delta V består av erfarne teknologi­skribenter og markeds­førere; vi setter oss inn i din bedrift og vet akkurat hva målgruppen din vil lese, nå og i fremtiden.