Teknisk Ukeblad Media består av tu.no og digi.no. Sammen utgjør vi landets største teknologimedie med et kjøpesterkt nisjepublikum innen teknologi og industri.
Gjennom Native Advertising hos oss får du muligheten til å sette innholdet rett foran disse målgruppene.
Native advertising gir våre annonsører mulighet til å sette sitt innhold høyt oppe blant de redaksjonelle sakene. Native Advertising-annonser får en visuell profil som passer inn med det redaksjonelle innholdet, men selvfølgelig merket som annonse for å unngå forveksling med rekasjonelle artikler.
Annonsen ligger minimum to dager på toppnivået, før den følger vanlig redaksjonell flyt.
Annonsen skrives av teamet i Delta V.
Med variert bakgrunn fra bransjemedier, nye medier og dagspresse har vi unik innsikt i hva som opptar, interesserer og engasjerer dagens teknologer.
Vi bruker denne kunnskapen til å finne historiene som er interessante i våre leserunivers, og sørger for å bringe budskapet ditt frem.
Vårt Brand Story-produkt gir din bedrift en mulighet til å publisere egne tekster på TU.no eller Digi.no. Sett dagsorden, gi bedriften din en tydelig stemme og få ut budskapet med ubegrenset antall publisering mot de største leseruniversene innen IT- og teknologi i Norge.
Innholdet er ditt - velg hva du vil si, når du vil.